torsdag 30. juni 2011

ting til hjemmet

Da har jeg endelig kommet hjem etter en lang, men fin dag. Jeg dro rett til frisøren etter jobb. Frisøren er Tonje, mitt søskenbarn. Åh, så godt det var å få av hårhjelmen!!!!!!!!! Tror Tonje tok bort ca 4 kilo tilsammen. Deilig, deilig, deilig! Etterpå dro jeg inn til byen. Jeg skulle innom Kremmerhuset for å se på ting til min giveaway, men endte opp med å kjøpe bare ting til meg selv, heheheh!

Superfin ramme som jeg vurderer å kjøpe en til av for å gi bort.......
Bildet er lånt fra http://www.kremmerhuset.no/

Endelig tavla!!!!!!

Superfin pute med samme tekst som min og Christian sin tatovering. Ja, vi har lik tatovering og nei, vi har ikke matchende grilldress!!!!

Jeg tok meg også tid til noe så utrendy som egg og bacon på Jordbærpikene på Sosiden.


Jeg var også superflink og slepte med meg 10 kilo kattesand på bussen. Jeg følte skikkelig teit med den kattesanden, altså. SWF, lissom(http://www.imdb.com/title/tt0105414/
Hadde jeg måttet velge, så hadde jeg heller tatt med en storpakke dasspapir enn kattesand på bussen...... Mulig det er jeg som er litt rar..............

6 kommentarer:

  1. hehe. Grattis med ny hårklipp- og så masse fint du fant!
    Bare si fra om du skal låne 8-åringen min til den kattesanden...

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte også den tavla i går ;) Godt med en sommerklipp :) Ha en fin dag videre, Mona :)

    SvarSlett
  3. Takk for det, Tove og ALexia!!!
    Og Alexia, bare send guttungen hit, du! Hørtes ut som en nevenyttig kar!!!!!

    SvarSlett
  4. Finfin tavle. Og det virker som du er fornøyd med sommerklippen! Så bra! :) Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  5. Sommerklippen ble toppers og helga like så:)

    SvarSlett
  6. Flot ramme. Sådan en kunne jeg godt bruge!

    Tak for din kommentar... du skal ikke være misundelig *GRINER*

    Hav en dejlig sommer

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)