tirsdag 21. juni 2011

Den nye hverdagen

Vi har jo som nevnt tidligere litt kortere permisjon enn "vanlige" foreldre siden Christian ikke får pappaperm. Dette har egentlig gått ganske greit, takket være snille besteforeldre(og supergrei sjef) Men i dag fikk jeg se hvordan hverdagen blir. Til en viss grad, i alle fall. Christian leverte Benedicte på jobb hos meg og vi skulle da ta bussen hjem. Jeg så for meg litt av et styr på bussen, med litt skriking og slikt siden Benedicte er litt trøtt i den tiden. Hvem er det som er blid som ei lerke og smiler til ALLE på bussen? Jo, det er mitt lille, vakre avkom, det! Jeg kjente jeg ble skikkelig stolt og glad for å ha ei slik flott pie!!!!! Når jeg tenker meg om så er hun jo egentlig blid 95% av tiden, uten å overdrive. Det er når hun kjeder seg at hun blir litt sutrete. Lik mora si.............. I
I morgen skal jeg ta bussen til Stubban og levere henne til bestemor, før jeg selv drar til Trondheim Fysikalske Institutt. Jeg har i flere måneder (egentlig år) vært plaget med at jeg våkner om mårran med sinnsyke hodesmerter. Ikke sinnsyke hver gang, men vonde nok til at jeg må ta smertestillende. Jeg biter tenner i søvne slik at hele hodet er helt ømt. Litt vanskelig å forklare, men det kjennes ut som jeg  har fått noen saftige ørtæver( trøndersk for ørefik) Og nei, det er ikke Christian som er voldelig i søvne!hehehhe. Jeg snakket med tannlegen min og han anbefalte å prøve noe "kjevegymnastikk" hos en Lars på Tr fys institutt. Så jeg får se hva som skjer i morgen!!!! Kanskje jeg må bli flinkere til å slappe av, men det er litt vanskelig å slappe av mer enn når du sover, da!
Christian er nå på seinvakt på nevrologen og jeg koser med te fra Kremmerhuset og massevis av blogger! Etterpå skal jeg hekle litt. Benedicte skal få pleddet sitt i bursdagsgave, sjø. Vi har også bestilt disse her:
Skal se om vi ikke finner noen sko til henne også. Skal ikke gå helt bananas, men man fyller 1 år bare en gang.
God kveld!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)