mandag 22. november 2010

Julegaveshopping

I dag stod vi opp tidlig slik at vi kunne være på Ikea til åpningstid. Vi måtte gå en runde opp i 2 etage først for å se hva som var nytt. Vi hadde jo ikke vært der etter ombyggingen var ordentlig ferdig. Jeg synes Ikea har veldig mye fint, men det er ikke alt som passer hjem til meg, da. Jeg synes de har veldig mange ting som godt kan kombineres med andre litt dyrere ting. F.eks. sofaen Ektorp. Den finnes jo i masse forskjellige farger, det er bare å bytte trekk når man er lei. Og så kan man virkelig unne seg noen skikkelig fine puter eller tepper.

Slik som disse fine fra Slettvoll, f.eks. Hvis man kjøper noen så koster vel de nesten like mye som sofaen, heheheh!

Lene Bjerre har også veldig fine puter.

Men, vi skulle altså se på julegaver på Ikea. Og jeg fant til nesten alle, jeg mangler bare 2. Klapper meg selv på skuldera, altså!!!! Og de som ikke vil ha julegaver fra Ikea, de får dra og bytte etter jul. Merry holidays!!!!!
Christian kom heldigvis og hentet oss, det ble jo litt poser!!!!!
Vi kjøpte også en slik sovepose til Benedicte, hun har jo blitt så flink til å snu seg på magen. Men hun har ikke lært seg å snu tilbake på ryggen, og da synes jeg der er litt skummelt å la henne ligge "løst".
Vi fikk også hentet bildene vi hadde bestilt på Elkjøp. Så nå er det bare å fylle albumene!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)