onsdag 3. november 2010

Estenstadhytta

I dag var vi på tur igjen, denne gangen til Estenstadhytta. Mulig jeg er veeeeldig dårlig trent, men har de bakkene alltid vært så bratte?????
Christian spraaaang opp bakene

Mens Mona ble veeeeldig sliten.....

Benedicte sover som vanlig

Belønning på toppen!!!

Estenstadhytta


Blid pie!!!
Det var i alle fall godt å komme seg ut på tur. Jeg vet i alle fall at dersom jeg blir gravid flere ganger, så skal jeg ikke bli sittende hjemme og spise boller. Formen er så dårlig som den aldri har vært før. Nesten litt flaut, altså. Ja, ja, det er bare en ting å gjøre. Trimme!!!!
Etter vi hadde vært på tur dro vi innom for å bytte bleier. De vi hadde kjøpt var blitt for små. Når bruker hun str. 3 i Pampers. Jeg synes de fungerer best. Noen som synes Libero er bedre?
Det er i alle fall masse penger å spare hvis man sjekker ut de ulike tilbudene. Det er halv pris på Obs! Det har vel Rema også, men kun på Libero. Vi handler jo egentlig mest på Rema, men er på Obs når de har tilbud. Har blitt sånn tilbudskjerring, sjø.
Fikk stekt noen kjøttkaker da vi kom hjem også.
Namnam!
Snart skal vi dra en tur på Blomsterenga. Bård har blitt gamlar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)