torsdag 18. november 2010

I går var jeg sammen med jentene mine, Line og Renate. Vi var på vareprøvesalg til Randi. De hadde ulike merker, som Vernissage, Rut og noen flere som jeg ikke husker.
Line ser litt skeptisk ut, men hun fant seg kanske mye fint. Men hun kler jo det meste, det jenta! Hun fikk med seg en Bruuns Bazar- jakke til 50,- Det er et kupp, det!
Etterpå dro vi på Ikea for å spise kjøttboller.
Jentene hadde også kjøpt dåpsgave til Benedicte:
Jeg hadde jo ønsket meg en gyngehest til Benni, men gyngeelg er jo ti ganger kulere!!!!!

Da jeg kom hjem hadde Benedicte nettopp fått mat. Er ikke noe problem å la pappa være hjemme hos henne, nei. Men for å være helt ærlig, så er jo han i like god stand som jeg til å ta vare på henne.Det er jo bare at jeg har litt mer trening som er hos henne hver dag. Men jeg må innrømme at det er litt godt å få noen timer ute av huset. Selv om det beste er å komme hjem til et skikkelig "godglis" fra litjpia:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)