fredag 12. november 2010

Da har jeg igjen funnet en genial nettside for meg! Og for alle andre som liker å bake:

http://www.kakeboksen.no/

Hvor skal man begynne, liksom? Jeg mener, det viktigste er jo at kakene smaker godt.Men når man gjøre de så fine med lit hjelp så hvorfor ikke?




Nei, her er det bare å løpe på butikken og kjøpe ingredienser, altså Jeg er jo spesielt glad i lage muffins. Jeg synes egentlig ikke vanlig muffins smaker best, så jeg lager heller sjokoladekake, gulerotkake etc. som jeg har i muffinsformer.
Jeg skal innom jobb en tur til uka, så jeg får bake noe til gutta på lageret.Det har visst ikke vært så mye søtsaker siden jeg ble borte. Heheheh, så rart.....

Jeg tror faktisk jeg skal ta meg et glass vin i kveld. Er ikke så ofte jeg gjør det. Men det er jo så godt! Det har vært en del debatt i media i det siste om drikking i svangerskapet. Jeg skjønner bare ikke at det er så vanskelig å la være å drikke når man er gravid.I den store sammenhengen så er det ikke lange tiden vi er gravid, så at man da ikke klare seg uten et glass er for meg helt ubegripelig. Jeg mener ikke at man skal bli helt hysterisk under svangerskapet, mest med tanke på ulik mat. Det er fortsatt litt mer usikkert hva ulike typer mat kan gjøre med fosteret. Men det er gjort så mange studier på alkoholens innvirkning på foster at jeg fatter ikke at noen alikevel velger å drikke. Nå drakk jo ikke jeg i det hele tatt en god stund før jeg ble gravid heller, og det er ikke alle som vet at de er gravide før etter noen uker/måneder. Det er ikke de jeg snakker om, men de som sier at det kan da ikke skade med et par glass vin for å kose seg. Nei, kanskje de ikke gjør noen skade, men så lenge man ikke er sikker så er det vel bedre å la være?  Ja, ja, folk må vel få lov til å bestemme selv........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)