torsdag 11. november 2010

4 måneders kontroll

I dag var vi på 4 md.kontroll på Vikhammer helsestasjon. Det var egentlig en time hos fysioterapaut som skulle sjekke at Benedicte var ok. Hun fikk masse skryt, og da ble mamma og pappa stolte, vettu. Vi fikk også målt og veid henne. Hun veier nå hele 7280 gram og 65,5 cm lang! Hun har lagt på seg over 1 kilo på en liten måned. Det er godklumpen min, det!!!!!
Etterpå dro vi til byen. Vi skulle finne bryllupsgave til Cathrine og Bård. De gifter seg jo på fredagen!. Jeg tenkte jeg skulle finne noe på Kremmerhuset, men vi endte faktisk opp på Traktøren i 3 etasje på Byhaven.
http://www.traktoren.no/
Da har jeg funnet enda en ny favorittbutikk!!!! Jeg kunne ha kjøpt alt der inne! Men det var jo ikke akkurat billig. Men for meg som er så glad i bake, så var det som å komme til himmelen der inne. Anbefales på det sterkeste, men kun med full lommebok! He,he,he!!
Etterpå dro vi innom til mamma for å fikse tv'n hennes.
Vi kjøpte med vårruller fra byen som vi spiste til middag. Nam,nam,nam!!!!!!
Nå sitter vi og koser oss i sofaen!!! Har nesten litt fredagsfølelse, jeg. Går litt i surr med dagene når man går bare hjemme!


Det ble ikke tatt noen bilder i dag, så det blir et fra dåpen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)