onsdag 24. november 2010

I dag er jeg og Benni bare hjemme og koser oss. Det er ganske kaldt ute og da er det best å holde seg inne foran peisen. Christian er på skolen, de skal jobbe litt med bachelo'n, tror jeg. Ja, ja, jeg er glad det ikke er meg! Han må innom tannlegen en tur når han er ferdig på skolen. Det datt en stor bit av tanna hans som han fikk fikset på i går...... Betalte 1600 spenn og så går tanna nesten i stykker etterpå! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Men tannlegen vår er veldig grei, så det var bare å komme innom så skulle han se på saken. Det er sannelig bra at tennene mine er såpass bra. De er ikke akkurat de skjønneste, men de tåler jammen alt. 2 hull på 35 år er ikke så ille:)
I går var vi en snartur innom Blomsterenga. Christian hadde redigert en film av Noah. Da ble Cathrine glad, vettu! Jeg tok noen bilder, men jeg finner ikke kabelen, så jeg får legge de til senere.
Hva skal man finne på i dag, da? Kanskje jeg skal lage pepperkaker? Jeg kjøpte pepperkakedeig da jeg var på Ikea. Jeg synes det er greit å jukse, i alle fall når deigen er så god som Ikea sin. Vi får se, det kan hende jeg venter til Christian kommer hjem. Litja har vært litt sutrete de siste dagene og vil ha mye oppmerksomhet. Jeg tror det er noen tenner på gang, hun klør i alle fall mye i munnen. Vi har også begynt med litt fruktmos og mer grøt og det kan jo være litt tøft til en liten mage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)