mandag 1. november 2010

Bytur

I dag har vi vært en tur til byen.Vi satt på med Christian som skulle på skolen.
Her er Christian på skolen. Vi fikk møte noen av de Christian går på skole sammen med. De var kjempekoselige!!! Det viste seg at ei som gikk i klasse til Christian, gikk jeg sammen med på videregående for mange år siden, Gunn Merete. Det var litt artig. Og med dagens teknologi så gikk det ikke lange stunden før vi var venner på Facebook! heheheh!!
Da timen til Christian begynte, gikk Benedicte og jeg inn til byen. Jeg hadde så lyst til å se Nøstebarn-butikken. Den var knøttliten! Tror nok jeg kommer til å bestille mesteparten på nettet, jeg. Det er jo det jeg har gjort fram til nå også.
Dagens fangst

Jeg kjøpte to sparkebukser, en kosedress, to bodyer, to par strømper og en lue. Alt i ull, selvsagt. Jeg er blitt overbevist om at ull er det beste for barn. Ull regulerer temperaturen mye bedre enn bomull. Dessuten sikler Benni en del, men med ull på så blir hun ikke kald. Så det så!!! Så hvis noen lurer på hva Benni "ønsker" seg i julegave: Ull!!!!!!
Etter at vi hadde vært på Nøstebarn, så gikk vi innom Byhaven. Fikk tips av Hilde om at de hadde et sånn ammerom der.
Ammestoler

Stellebord
Ved siden av lå det et lekerom for barna. Genialt når man er på bytur og trenger en liten pause. Benedicte fikk ny bleie og jeg tok av henne litt klær. Hun hadde ullklær(selvfølgelig) tykk bomullsdress og voksipose. Blir fort litt for varmt, det. Så gikk vi tilbake til skolen hvor Benedicte fikk mat. Etterpå kjørte vi innom Elkjøp. Vi skal kjøpe ny tv for mamma mens hun er i Syden. Vi fant ut vi kjøper på nett og får den levert hjem til henne. Smart!!!!
Jeg må bare vise hvor fin Benedicte ble i de nye klærne sine:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)