lørdag 6. november 2010

Jentekveld

Åh, så koselig vi hadde det i går!!! Jeg var ikke hjemme før nesten halv tre!!!!! Litt tipsy ble jeg også.....
VI fikk servert tapas som Maria hadde laget. Kjempegodt! Hun hadde til og med laget torsk som JEG spiste!!! Miraklenes tid er ennå ikke forbi.. Jeg kan i alle fall anbefale Marias kjøkken til de som vil ha god mat!
http://www.marias-kjokken.no/


Line, Charlotte, Mona,Kristin, Maria og Renate

Facebook er genialt når man skal mimre om glemte helter



Glade jenter
 Det var veldig godt å komme seg ut og treffe andre mennesker. Prate om noe annet enn basjebleier og hvor flink Benedicte er til å spise. Det ble jo litt barneprat, det er bare Renate som ikke har barn. Hun har jo Kenneth og Rasmus:
Kenneth og Rasmus
De er verdens kuleste hunder!!
I alle fall, kvelden var veldig koselig og jeg håper vi kan treffes igjen snart! Om ikke annet så har vi allerede avtalt at vi skal møtes 8 januar! Men vi kommer jo til å se hverandre før det!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)