torsdag 21. oktober 2010

Vi var en tur innom Malvik Senter i dag. Skulle kjøpe matte til Benedicte. Og det fant vi, på Nille av alle plasser. Vi fikk også snakket med Line. Vi avtalte at vi skulle komme til henne en tur på lørdagen. Gleder meg!!!!!!!
Jeg har også tenkt på å kjøpe meg nye Ihlse Jacobsen-støvler med for. Hunterstøvlene blir litt kalde i vinter. Jeg skulle jo egentlig kjøpe meg nye støvletter, men jeg vil heller ha støvler! Men siden vi ikke fikk noen hjelp på Skoringen på Malvik Senter, så skal jeg heller dra inn til byen og kjøpe dem der. Virker kanskje litt sært, men jeg gidder ikke legge igjen penger i en butikk som ikke gir meg god service, altså. Har jobbet så lenge i butikk selv at jeg vet hva som er god service. Så det, så!!!!
Jeg kjøpte også nye Podus.
Det ble ikke helt bra bilde, men han sier:
- Hallo på do!
- Hallo?
- I said hello on the toilet! Norvegian saying!
- Well, goodbye on the toilet, then!
- Goodbye on the bathroom, you old chocolate!

He, he, he, he, jeg ler ennå!!!! Er vel kanskje jeg og Mette som synes sånt er artig.......

2 kommentarer:

  1. hahahahahahaha....
    hihihi...
    så jævla bra!!!
    Vår type humor ja!! :-)))))

    Mette:-)

    SvarSlett
  2. Jeg søkte opp på google "goodbye on the bathroom you old chocolate" og fann bloggen din. Så nei, er nok ikke bare dere. Lenge siden jeg har flira så høyt av en tegneseriestripe ;p

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)