lørdag 16. oktober 2010

Pynting av Finstua

I dag våknet ikke Benedicte før klokka var nesten 7! Da fikk hun mat og så dro vi rett på Obs! Vi var der faktisk før de åpnet..... stod i kø sammen med pensjonistene. Vi skulle kjøpe karbonadedeig på tilbud, sjø! Men det ble jo litt annet også, da! Men mest på tilbud, heheheheh!! Vi måtte også kjøpe et minnekort til speilreflekskameraet. Jeg har jo lenge ønsket meg et lite kamera til å ha i veska. Nå bruker jeg speilreflekskamera og det er egentlig litt stort. Så da sa Christian at jeg kunne kjøpe meg et nytt kamera!!! Men vi handler jo ikke elektronikk på Obs! Så da dro vi til Elkjøp istedet. Der fikk vi god hjelp av Thor Erik. VI kjøpte Sony dsc 14mp.

Er det ikke fint? Nå står det på lading slik at det blir klart til i morgen.
Etterpå dro vi innom Rosenborg Bakeri for å hente kake.
Den tror jeg er skikkelig god. De er ikke akkurat billig på Rosenborg Bakeri, men de har de beste kakene, synes jeg. Spesielt lukket valnøtt. Mmmmmmmmmmm!
Vi dro derfra til Hospitalet. Vi måtte kjøre gjennom byen og det var stappfullt med folk. Det er toilldag i dag!!!!! Det skal i alle fall jeg ikke være med på.
Dypt konsentrert...

Ser ut som hjemme hos bestemor, ja?

Litt rosa må vi jo ha

Litt muffins-tema?
Jeg har kjøpt inn ingredienser til muffins som jeg skal bake etterpå, men jeg hadde selvsagt kjøpt store former. Jeg hadde jo tidligere kjøpt inn et muffinsstativ på Obs! Og der er det bare plass til små muffins. Heldigvis ligger butikken 500 meter fra der vi bor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)