tirsdag 19. oktober 2010

Dagen i dag startet kl 5. Da våknet Benedicte og ville ha mat. Det fikk hun og etterpå sovnet vi igjen og våknet ikke før 8. Hun var litt varm i går kveld, men jeg tror ikke hun hadde noe særlig feber. Noen babyer kan reagere på vaksinen med å få feber eller bli litt slapp. Jeg tror vi berget bra. Vi stod opp og spiste. Deretter fikk jeg ryddet opp i dåpsgavene til Benedicte. Hun fikk så mye fint. altså. Etterpå så laget jeg kjøttkaker mens Benni tok formiddagsluren sin. De ble skikkelig gode. Jeg bruker karbonadedeig, ikke kjøttdeig. Da smaker de mye bedre, dessuten blir de sunnere da der er mye mindre fett i karbonadedeig.
Namnamnamnam
Det ble ikke så veldig mange. Tror kanskje jeg skal kjøpe mer karbonadedeig dersom de har tilbud fortsatt på Obs! Har nettopp sjekket, de har ikke. Ja, ja det kommer sikkert senere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)