mandag 4. oktober 2010

I dag tidlig dro Christian til Fossegrenda for å levere bilen. Han skulle skifte dekk før helga siden det begynner å bli ganske kaldt om mårran. Men mannen min er så sterk, at da han skulle løsne en av skruene så brakk bolten som skruen var på!!! Snakk om krefter! Det komiske er at han har gjort det en gang før.... Hehehehhe! Jeg skal egentlig ikke le så mye, for det koseter noen tusenlapper å få fikset det. Vi ble i alle fall enige om at ved neste skift så skal noen professjonelle få lov til å gjøre jobben.
Bendedicte skravler masse for tiden. Det virker som hun har blitt litt hes, så når hun snakker så høres det ut som hun jenta i "exorsisten"! Høres veldig komiskt ut, men også litt skummelt. Hun har også begynt å smatte på fingrene sine. Noen ganger så blir hun helt rød på fingrene av all smattingen. Ja, ja, det er vel en del av utviklingen det også.
Nå skal jeg bake boller. Tenkte jeg skulle prøve meg på noen kaker etterhvert, men man blir jo så tjukk av å spise alle disse kakene. Bedre med boller og rundstykker!

Da har pappa kommet tilbake og det liker vi!! Sjekk ut den deilige dobbelhaka til Benedicte! Det er vel ingen tvil om at ungen får i seg nok næring. Nyyydelig!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)