lørdag 2. oktober 2010

I dag har vi bare koset oss, Benedicte og jeg. Vi stod opp i 8-tiden, da hadde vi sovet i nesten to timer. Benedicte fikk mat i 6-tiden. Da hadde hun sovet siden kl 2200. Det kan vi like! Etter frokosten ruslet vi en liten tur på butikken. Jeg hadde Benedicte i Baby bjørn- sela. Den er genial! Hun trives veldig godt i den også. Blir litt tungvint med vogna når man skal ha med seg handleposer og slikt. Dessuten driver de med noe graving utenfor blokka, så det er ikke så hyggelig å trille. Vi får ta flere trilleturer når de er ferdige!
Nå lager jeg pizza til Christian kommer hjem. Må jo få middag, mannen! Har vært på 12-timers vakt på hospitalet. Jeg er ikke så veldig glad i disse lange vaktene, men han tjener jo mer på en helg når han jobber slik. ææææææææsj, nå kastet Otto opp!!!!!!
Det værste som finnes er oppkast, altså....... varm og ekkel! Tenkte jeg skulle ta bilde og vise dere, men fant ut at det ble litt heslig. Får ikke lyst på lapskaus, for å si det sånn........
Nå skal vi se "Skal vi danse". Jeg heier på Hoffer'n! Bare fordi han ligner på James i Metallica. He, heheheeh!!!! neida, han er jo flink til å danse også, da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)