onsdag 20. oktober 2010

Da ble det plutselig kaldere. Var ganske hvitt utenfor vinduet i morges. Synes det er litt godt, jeg. He, he, he!



Og her er grunnen til at jeg ikke er ute og triller for tiden...

Sitter og venter på lønn akkurat nå. Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med julegavene tidlig i år. Å kjøpe varene på nett er jo bare genialt. Trenger ikke traske rundt i butikkene i timesvis. Eller, det har jeg vel egentlig aldri gjort heller da.. Gaveønsker mottas gjerne!
Jeg ønsker meg KitchenAid.

Men alt herfra koster masse penger, så jeg får heller spare penger og kjøpe selv, tenker jeg.Jeg fant også en ny side på nettet:
http://www.car-moebel.de/ Det var det jammen mye fint!!! Skal kanskje prøve å bestille noe derfra. Jeg har faktisk aldri kjøpt varer online i "utlandet". Er litt usikker på tollregeler og slikt. Noen som har noen tips?
I går fikk Benedicte badet seg igjen. Synes det er såååå godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)