fredag 15. oktober 2010

Bytur

I dag har vi vært en tur til byen for å kjøpe inn det siste til dåpen. Vi trengte litt mer pynt og da er det jo ingen bedre plass å dra til enn Kremmerhuset. Anbefaler alle å ta en tur dit!!!http://www.kremmerhuset.no/ Masse fint og det kommer nye ting hele tiden. Og ja, jeg jobber der!!!!!
Vi var først innom Hospitalet for å hente nøkkelen til Finstua. Da var den allerede ferdig pådekket, men jeg tror vi må gjøre noen forandringer. De hadde brukt både høye og lave bord. Er ikke akkurat så behagelig å spise middag ved et kaffebord, da. Vi skal dit en tur i morgen for å pynte, så da får vi se hvordan vi skal løse det.
Vi fikk heldigvis parkert på Hospitalet så da var det bare å spasere bort til Kremmerhuset i Sommerveita. Det er den koseligste Kremmerhuset-butikken, men også den minst praktiske. Liten og trang, men som sagt veldig koselig!!!! Jeg fant selvsagt veldig masse fint som jeg kunne bruke til dåpen. Men jeg kunne jo egentlig ha kjøpt halve butikken!!!
Chritian ventet hos Torild på Stømsnes mens jeg var på Kremmerhuset. Du kommer ikke inn der med barnevogn, sjø! Bestemor ble veldig glad for se Benedicte.
Etterpå dro vi på Tulla Fischer for å spise lunch.
Det passet bra å ta en liten pause da, for Benni var blitt ganske sulten!
Etterpå dro vi hjem til Mormor. Vi måtte jo hente den nydelig dåpkjolen som hun hadde strikket. Vi gleder oss til å se henne i kjolen.

Og da var det pappa sin tur til å gi mat. Noen ganger er det greit at man ikke ammer, men bruker erstatning. Så dro vi hjem til oss for å slappe av litt før vi dro til Mette og Geir på pizza


Like interessert tv'n begge to!!

Onkel Geir og tante Mette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)