fredag 1. oktober 2010

besøk på Blomsterenga

Da har vi nettopp kommet hjem fra Blomsterenga hvor Noah var i storform som vanlig. Han hadde vært syk i noen dager, men så mye bedre ut nå.
NOAH



Etter en liten stund kom Henry og Torild. Da ble det masse kos på både Benedicte og Noah. Etterpå dro vi hjem og laget middag. Svinekjøtt med Dolmio og hvitløksbaguetter. På veien hjem "tvang" jeg christian til å kjøre innom 7 eleven. Jeg bare måtte ha Ben&Jerry's coockie dough icecream!!!!!!!
Dette er min favoritt!!!!! Eneste som ikke er bra med disse isene, er at de er vanvittig dyre. Har ennå ikke fortalt Christian hva en boks koster. Kanskje jeg burde, for han spiste nettopp en hel boks med karamel. Vi kjøpte nemmli en hver. Heldigvis har jeg masse igjen, mens han har ingenting. Moooaahahhahaha!!!! Det han ikke vet er at jeg har gjømt unna en med banan. den skal han få smake når han kommer hjem fra 12 timers vakt imorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)