mandag 11. oktober 2010

Benedicte leker

VÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHH?

Se hvor flink jeg er til å leke!!!



Ser du, mamma?
Det er ikke så mye som skjer i hverdagen vår, men vi prøver å leke og kose oss mest mulig. Ellers må jeg innrømme at det blir en del tv og pc, altså. Sitter nå og ser på Dr.Phil. I dag handler det om at hjemmeværende mødre har veldig mye fritid. Og del gale amerikanske mødrene roper og hyler om at det ikke stemmer. Det er en fulltidsjobb å være hjemme med barna. Jeg vet ikke helt, jeg. Nå er jeg Benni bare en liten baby, hun blir sikkert mer utfordrende når hun blir gamlere. Men er det ikke mest kos, da? Man må jo kanskje finne på noe i løpet av dagen, aktiviteter som barna synes er gøy. Nå skal jo Benedicte i barnehagen og jeg tilbake i jobb etterhvert. Da blir det ikke mange timene vi får sammen før hun skal legge seg. Jeg tror jeg alltid vil prioritere å være med barna istedet for et skinnende rent hus. Er ikke det de kommer til å huske når de blir eldre, om huset var helt rent..... Ja, ja, vi får se hvordan det blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)