mandag 3. oktober 2011




Da har vi hatt nok en herlig helg på hytta. Vi ble ferdig med å male soverommet vårt og det ble så fint! Kommer med bilder senere.
Henry og Torild kom oppover på lørdagskvelden og vi koste oss med god middag og enda bedre rødvin:) Sovnet neste før hodet traff puta og var i superform på søndagen. Da gikk vi en tur til stavkirka i det nydelig høstværet.
leker oss


ramphøna som har blitt så flink til å klatre


tatt på fersken!



Trøttis!!!!!


Og en ting til, jeg var hos tannlegen idag. Jeg hadde hull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG, lissom!!!! Skal tilbake for å borre om noen uker! Jeg som var så stolt over mine nesten hullfrie tenner......basj!

3 kommentarer:

  1. sånn fart det har blitt på pia :) kjempeartig. Så kjempefint ut på hytta, gleder meg til vi skal ha jentehelg der :)

    Line

    SvarSlett
  2. Så søt hun er! Full fart! Lykke til hos tannlegen...

    SvarSlett
  3. Nokon er er i klatrealderen, ser eg ;)
    Tannleger, huff, nødvendig onde. Eg har time i slutten av oktober. Lykke til for oss begge.
    Og tusen takk for hyggeleg kommentar hos meg ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)