onsdag 28. september 2011

Barneklær

Benedicte fikk jo en kjempefin regndress av bestemor og bestefar i bursdagsgave. Den tenkte jeg hun skulle bruke nå utover, men så har Reimadressen hennes vært så god at regndressen ble bare hengende. Da fikk jeg den lure ideèn om å bytte den inn i en vinterdress istedet. Så tenkt så gjort, vi dro til Xxl og fikk tak i denne dressen:
Er den ikke fin? Testvinner og greier. Ikke for tykk, men likevel varm nok til trøndersk vinter. OG vanntett, det er et must på uteklær til barna, spør du meg:)Den ser jo egentlig enorm ut, men det er bare størrelse 90. Kunne ikke kjøpe noe mindre, synes jeg. Benedicte har også fått seg egen kleshylle, skal lære seg å henge opp klærne sin selv, vettu:)

Christian har fortsatt noen dager fri før han begynner i ny jobb og har fått gjort masse både her hjemme og på hytta. Det er så godt å få unnagjort alle sånne småting som ikke blir gjort med en gang..... listverk og slik tull.......
I helga drar vi oppover på hytta igjen. Da skal vi gjøre ferdig soverommet vårt! Gleder meg!!!!!!!
Nå er det kos i sofaen som gjelder:) Kjenner jeg Christian rett så skal han sikkert se en fotballkamp og da kan jeg kose meg i bloggverdenen!!!!!
En liten oppdatering på heklingen:

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)