lørdag 29. oktober 2011

koselørdag


I dag har vi bare kost oss hjemme mens Christian har vært på jobb. Nå er det avslapping som gjelder, candy og kanskje man finner noe bra på tv.......
God kveld!!


Jeg har desverre måttet fjerne videoen som lå her tidligere, det ble noe feil med opplastingen. Jeg skal gjøre et nytt forsøk når jeg kommer hjem fra jobb. Nå skal jeg pakke og sende masse fine pakker som er blitt bestilt i nettbutikken. Jeg hører også rykter om at julevarene kommer i nettbutikken i løpet av uka........JIPPI!!!!!




Da var litjtuppa på plass igjen!!!!! Hun blir jo bare søtere for hver dag som går, synes mor......:)


I morgen begynner Renate på jobb hos meg. Da er 2/3 av gjengen samlet igjen. Mangler bare Line nå så er tres amigas samlet igjen:)

1 kommentar:

  1. Får ikke til å se videoen!!
    sukk.. men den var sikkert fin!

    klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)