onsdag 26. oktober 2011

Giveaway

 Da kommer min første og eneste Giveaway!!!! Og det er ikke noen tullegiveaway, altså! Jeg er superstolt over å fortelle at Kremmerhuset nå har åpnet nettbutikk!!!!!!!!!!!
Og i den anledning bruker jeg bloggen min til å spre det gode budskap!!
Dette er hva dere kan vinne:


1. premie:


Superfin ramme!!!!



2 premie:
Fine bokser til julegotteriet
3 premie:
Den fineste julekalenderen og lysestaken:)


Nå har jeg ikke denne giveawayen for å gjøre bloggen min så spesielt populær, men for at det gode budskap om Kremmerhusets nettbutikk skal spres.
Så, det det dere må gjøre for å være med er enkelt:


1 lodd for å kommentere i kommentarfeltet
1 lodd for å skrive i sin egen blogg at Kremmerhuset har 
   åpnet nettbutkk, evt. linke til min blogg
1 lodd for å fortelle at Kremmerhuset har åpnet nettbutikk på 
   Facebook, evt. linke til min blogg


Altså, det er mulig å få så mye som 3 lodd hver!!!!




PS! Dette er ikke et sponset innlegg, jeg er bare stolt av Kremmerhuset, sjø!!!!


Nå er dette min første giveaway, så dersom det har sneket seg inn noen feil, så setter jeg stor pris om dere sier ifra til meg:)


Løp og kjøp!!!!!!!!


her kommer du til nettbutikken


Jeg trekker vinnerne 10 november!!!!

17 kommentarer:

  1. JIPPI, endelig nettbutikk ;o))) To lodd for meg ;o))
    Klem Elisabeth ;o))

    SvarSlett
  2. Du er nydelig Mona <3

    Annette

    SvarSlett
  3. Hei, såg info om give away'en din på blogggen Elisabeths Idyll. Må være både kjekt og frustrende å jobbe på Kremmerhuset tror eg; kjekt med alt det fine du ser og har enkel tilgang på, og frustrerende for man kan ikke kjøpe alt :)
    2 lodd på meg: kommentar og linker til innlegget ditt er på FB profilen min. Har ikke blogg, så kan ikke reklamere der :)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Im in.. Og siden jeg ikke klarer å logge inn med navn her, så er de meg, Line :)
    Link til blogginnlegg: http://lineogbjarte.blogg.no/1319659832_give_away.html
    og hatt det på statusen min på FB :)
    Sååå da blir det 3 lodd på meg, hurra!

    Hilsen Line
    lineogbjarte.blogg.no

    SvarSlett
  5. 1 eller 3 premie, yes pleace :)))))
    Hilsen Line Svingom :)

    SvarSlett
  6. legger igjen liten kommentar og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  7. Herlig premier! Jeg er med 2 lodd (kommentar + innlegg).

    http://proudtobedifferent.blogg.no/1319713837_en_skikkelig_gladnyhe.html

    Håper jeg vinne!! :-)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er med, prøver meg på 1 lodd.
    Skal se om jeg har litt flaks.. :)
    anja_gul@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hallo :)

    Jeg tar 3 lodd.

    Kommentar her.
    Link på bloggen min både hit og til kremmerhuset.
    Og facebook :)

    Ha en flott fredag :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  10. Juhu!
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.
    Linker til kremmerhusets nye butikk på FB :)

    SvarSlett
  11. Jeg er gjerne med på give away! Elsker kremmerhuset :D Tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  12. Så mye flott! De godteriboksene var kule! Jeg er med, og tar et lykkelodd:)

    SvarSlett
  13. Oi, så spennende :) Et lodd på meg da :)

    SvarSlett
  14. Åj Mona for en spennende give away :D satser på at lykken er på min side slik at jeg vinner alle de 3 premiene ! Jippi :D hehe.. 3 lodd på meg :D

    SvarSlett
  15. Jeg er med på 1 lodd.
    Tror maaange har ventet på at de skulle åpne nettbutikken ja - endelig :))

    Ha en fin dag

    Eva

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)