lørdag 8. oktober 2011

iMac

Å kalle meg en teknisk begavelse, er vel å overdrive en smule. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan telefonen virker og hvordan fly klarer å holde seg i luften. Men jeg liker veldig godt slike tekniske greier. Og nå skal jeg endelig få meg den data'n jeg har siklet på i flere år: Mac!!!!!! Jeg har null peiling på hvor "stor" den og hvilke egenskaper den har. Med fare for å høres ut som et skikkelig hunkjønn, så liker jeg at den er så fiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!! Jeg skal ikke skryte på meg at jeg vet fordelelen og ulempene med mac kontra pc, jeg vet bare at du ikke kan høyreklikke på mac......... Alikevel gleder jeg som en unge til vi får den i hus!!!!!!!!! Jeg skal kose meg skikkelig med å lære meg å bruke den ordentlig fra starten av. Jeg tror ikke det kommer til å bli så vanskelig, jeg er mer bekymret for om tålmodigheten holder........ jeg har ikke så mye av den.......
Vindunderet kommer forhåpentligvis i løpet av uken, ønsk meg lykke til!!!!! Og denne Macrookien tar gjerne imot tips, ja:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)