tirsdag 11. oktober 2011

Litjtuppa leker

Denne leken er vel en klassiker hos alle barn!!! Benedicte kan holde på med samme leken superlenge, blir helt imponert over tålmodigheten hennes, jeg.
I går var vi igjen på Ikea og kjøpte en supertung flatpakke. Nemlig en Hemnes kommode med 8 skuffer. Jeg liker flatpakker, jeg, bare jeg får gjøre det på min måte. Jeg må pakke ut alle delene først, deretter må jeg sortere alle skruer og spiker etc. Gjerne på linje...... så må vi følge bruksanvisning som om det gjaldt livet!!!! Da blir det aldri feil. Jeg bruker litt lengre tid, men det er verdt det til slutt.
Og den ble kjempefin!!! Nå mangler vi bare en iMac til å sette oppå, da er det fryd i heimen.
Nå prøver jeg å psyke meg opp til å dra på håndballtrening. Jeg har ikke trent siden jeg ble gravid med Benedicte, altså en mannsalder siden....... Kommer til å ha gangsperr i en uke..... kanskje like greit at åpningen av nettbutikken er utsatt i noen dager........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)