søndag 16. oktober 2011

syyyyk

Du vet du ikke er helt i form når til og med klærne gjør vondt mot kroppen......aiaiaiaiaiia, men man kan ikke ligge i sengen hele dagen fordi. Jeg har kanskje sovet i et kvarter i natt, resten av tiden ble brukt til å sulle meg inn i de sprøste feberfantasier. Den ene gikk ut på at jeg ikke kunne ligge i ro......måtte røre meg hele tiden. Litt slitsom, men en dusj hjalp litt på formen. For man må jo på jobb,det kan jo være at nettbutikken er klar til å starte og da kan ikke jeg ligge og fise under dyna:) Ønsker alle en fin dag, jeg vet at min blir forferdelig slitsom........


Nei, ble visst ikke noe jobbing på meg. Fikk et blikk fra Christian i mårres og da var det bare å hoppe i køys, gitt!!!! Men jeg kommer sterkere tilbake i morgen.....tror jeg....kanskje......




Ber sånn for å gjøre klagerekken litt lengre: Jeg har fryst i hele dag og Christian tente opp til meg i morges. Men det ble liksom aldri helt varmt....... Vettu? Det ble det akkurat nå, sånn 27 grader varmt.....Svetten renner på ryggen, blir jo aldri fornøy, vettu!    Tror bare jeg skal avslutte denne dagen og legge meg kl 1830. Det bare må bli bedre i morgen:)
Natta!!!!

2 kommentarer:

  1. Ai ai, høres ikke gøy ut. Det er bare å legge inn årene, erkjenne at mat er syk. God bedring!
    Og takk for applausen, tusen takk.

    SvarSlett
  2. offfff..ikkje bra...
    god bedring!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)