torsdag 8. september 2011

ørebetennelse

Da viser det seg at litjtuppa har ørebetennelse, gitt. I begge ørene for å gjøre det ordentlig. Stakkars liten, skjønner godt at hun har vært tufs de siste dagene. Jeg hadde ørebetennelse annenhver uke da jeg var liten.... okei, kanskje ikke så ofte, men nok til at jeg husker hvor ille det var. Så nå har hun fått antibiotika og pinex, og jeg håper hun sover hele natten. Hun har egentlig sovet bra, men apetitten er ikke helt bra. Håper det blir bedre i morgen:)

1 kommentar:

  1. Huff, da, ikke gøy med syke barn. God bedring! vesla har vært overraskende frisk, men jeg antar at det vil komme noe utover høsten nå som hun er i gang i barnehagen. Hun sover forresten ute på verandaen nå - fredager har vi fri:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)