mandag 19. september 2011

heller basj enn manu

I går skulle Christian endelig se Manchester united banke Chelsea. Vi hadde satt oss på soverommet og var klar for god fotball. Et kvarter ut i 1. omgang hører jeg denne lyden:" proooooompmednogotattot" fra rompa til Benedcite. "Var det der bare en fis", spør jeg. Svaret åpenbarer seg etter et nanosekund da en veeeeeldig ekkel lukt kommer sivende. Ja, her er det bare å byttet bleie. "Jeg kan gjøre det jeg", sier Christian. Akkurat da han hadde fått av henne bleien, så basjet hun igjen......mens hun står oppreist....... med rompa mot veggen......der hvor gardina henger........ Vi finner ut at vi bare må hive henne i badebaljen. Mens Christian fyller baljen og jeg passer på Benedicte som står på gulvet. Hva skjer: hun basjer igjen.......splææææææt....... vi lemper henne i baljen og får skylt av det verste og skal til å skifte vannet sa hun basjer igjen....... Jeg løfter henne opp mens Christian skifter vann. Denne gangen gikk det bra. Jeg får på henne en ny bleie og har på henne pysjamas, mens Christian rydder og vasker. Vi finner ut at hun er ganske så trøtt, så vi legger henne i senga si. Vi er ganske forberedt på å vaske og skifte resten av natta, men vi er heldige og slipper unna denne gangen. Men kampen er jo snart ferdig, da........ Ja, ja, slik kan det gå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)