søndag 18. september 2011

REUNION

Åhhhh, for en fantastisk kveld!!!!!!!! Det var jo ingen grunn til å være nervøs. Folk hadde jo blitt voksen og skikket seg bra. Det var kanskje noen som hadde startet festen liiiiit tidligere enn oss andre, men de fleste var på omtrent samme nivå da festen startet. Vi fikk se en film som ble laget da vi gikk på skolen, den var kjempemorsom. Jeg visste ikke at den fantes en gang, jeg. Den burde kanskje legges ut på Youtube?? Hint, hint!
Jeg tok en del bilder, men de vil jeg ikke dele med resten av verden. Regner med at det er andre som kommer til å fylle Facebook med lystige bilder.  Forhåpentligvis uten tag........
Ellers er formen ganske grei. Jeg var hjemme kvart på to og syntes jeg var veldig flink som klarte å holde ut så lenge:)Men når samtalene er gode så går tiden veldig fort. Jeg fikk ikke snakket med så mange, men kvalitet framfor kvantitet er tingen He, he,he! Jeg regner med at det er ganske mange som ikke er i like bra form i dag som i går. heheheheheh, de ønsker jeg en fin søndag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)