fredag 9. september 2011

Da sover lille, syke frøken Benedicte duppen sin, heldigvis. Jeg fikk henne ikke til å sove i går og det tror jeg er første gang..... Jeg måtte gi henne litt Pinex i morges, hun hadde det ikke helt godt, stakkars. En ting er helt sikkert, man får dagens trim når man skal gi (prøve å gi) disse barna medisin. Vi har prøvd syltetøy, brødskive, dytting inn i munnen........ Etterpå skal jeg prøve å lure det i drikken hennes........ Wish me luck!!! Egentlig så skjønner jeg henne godt, jeg. Antibiotika smaker piss, for å si det mildt. Heldigvis er den flytende og ikke i fast form.

I kveld skal jeg på Graffi på Solsiden sammen med flickorna. Det kommer til å bli så godt å få litt voksentid. Eller, vi er vel egentlig utrolig barnslige når vi kommer sammen, men det er jo det som er så artig:) Drikke litt vin og spise god mat.

1 kommentar:

  1. å stakkar lille syke!
    god bedring til henne!

    kos deg masse i kveld, skulle egentlig gått ut jeg også, men er for sliten etter jobb.
    (hekkans jobb!!)

    god lørdag! klem :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)