torsdag 15. september 2011

i påvente av nettbutikk.....

Mens vi går og venter på at nettbutikken skal åpne, så skal jeg friste dere med noen av de varene som kommer på nettbutikken.
metersvis av godsaker

Fineste lotus i støvlilla. Ikke spør meg om hvem som finner på navn på fargene......

Alle hunkjønn bør ha et slikt et

Benedicte sin favoritt, matroshka



Yndlingsramma, finnes også med 8 bilder

Denne serien heter noe så kult som Otto, samme som katta vår. Greengate, go home!

De søteste smykkeskrinene. Og ja, Benedicte har en i hver farge:)
Blir dere så fristet at dere ikke klarer å vente til nettbutikken åpner, så finnes disse varene også i våre butikker:)

PS! Dette er ikke et sponset innlegg, jeg har ikke engang spurt om lov:) He, he,he!

3 kommentarer:

  1. Så mye fint. Gleder meg til å se nettbutikken :-) klem fra Kine.

    SvarSlett
  2. Yeah! GG go home! Otto come on!
    Takk for kommentar inne hos meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)