mandag 17. januar 2011

Snørrat

Da er vi snørrat og litt tufs hele gjengen... Synes litt synd på oss selv alle sammen, men så smiler litjpia mens snørra rein og da må vi bare glise!!!!! Humøret er i alle fall i orden. I morgen skal vi på 6 måneders kontroll til helsesøster.Jeg tror også at legen skal være med denne gangen.
Ellers er det ikke så mye som skjer. Vi skal møte Mette på cafe i morgen! Det gleder vi oss til!!!!!
Jeg har begynt å lese "Sammen til verdens ende". Jeg har gruet meg litt til å lese den, jeg blir så lett rørt og begynner å hulke for ingenting. Jeg kom til diktet på side 6 da hulkingen begynte..... men det gikk bedre etterhvert, altså. Jeg har nå kommet litt over havveis og har ikke grått mer etter det første diktet. Men jeg regner med at det blir noen runder til. Hvorfor gjør jeg dette? Jo, for når man leser om slike sterke personligheter som i denne boka, så gjør det noe med deg også. Det er liksom ikke så farlig at helgavasken ikke ble tatt til helga(igjen) og at strømpene til Christian nok en gang ikke ligger i skittentøyskurva, men på soveromsgolvet etc. Som Tone sier i boka: livet er 10% hvordan du har det, og 90% hvordan du tar det. Nå skal jeg ikke bli  sånn "nyfrelstkristenglad", men å ikke bry meg som mye om de små irritasjonene er noe jeg skal bli mye flinkere til. Jepsi pepsi!!!!!!
Nå skal jeg sette meg ned med en kopp kaffe og lese ferdig boka. De klærne som er ferdig vasket og som må brettes sammen og legges i skapet får vente til etterpå!!!!

1 kommentar:

  1. så flink hun er!:D. gleder meg til besøk!

    hilsen hilde

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)