mandag 17. januar 2011

Mariusgenser

Jeg må bare vise frem hva Benni fikk av mormor i julegave:

Den som ligger underst er min genser som mamma hadde strikket tidligere. Og  da måtte jo Benedicte også ha en slik at vi matcher!!!! Mamma'n min er så flink, altså!!! Hun har også strikket lue, men den har vi ikke hentet ennå. Jeg har da laget dusk til lue, føler at jeg har bidratt bittelitt, da.
Mamma spurte Christian om ikke han også kanskje ville ha en Mariusgenser. Ja, sa Christian, og får dermed en genser i blått. Jeg tror vi må få flere barn, så kan vi få en genser i rødt også. Heheheheh!!!!
Jeg har også lagt inn ønsker om noen ullestrømper:
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=0&d_id=611&lang=no
Mamma sa noe om at hun måtte jo ha noe strikking til VM på ski starter snart. Og så snill som jeg så tok jeg oppdraget med å finne noe til henne, heheheheheheh!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)