tirsdag 11. januar 2011

Shopping

I dag har vi vært på en liten shoppingrunde. Vi var så heldige å få gavekort i julegave fra flere. Jeg elsker gavekort!!!
Jeg blir så glad når jeg kan kjøpe ting jeg har ønsket meg lenge! De som ikke er enige i at shopping er terapi, må være mann....... Jeg blir superhappy når jeg kan handle, jeg! Spesielt når jeg finner ting på tilbud. Jeg har lenge tenkt på å kjøpe servise fra Rosendahl
http://www.rosendahl.dk/
Og før jul fikk jeg mail fra Kitchn om at de skulle ha kampanje på alt fra Rosendahl denne uken, så da var det bare å løpe og kjøpe. Vi hadde heldigvis fått gavekort fra Blomsterenga-gjengen, så vi fikk startet på serviset uten å bruke så mye penger. Vi har langt igjen før vi har fullt servise, men man må jo begynne en plass.

Fint!
I dag fikk jeg kjøpt tre middagstallerkener 27 cm, 1 kaffekopp med asjett. Da mangler jeg bare frokostasjett 19 cm........ Til 8 personer! He, he, he,he!!!!! Ja, ja, vi får kjøpe litt etterhvert. Fint å ønske seg i gave også! Da vet folk hva de skal finne på!!!!!!

Benedicte fikk litt nye klær i dag også:

En ny body i ull, sparkebukse i ull og tykk ulldress. Ulldressen blir fin når hun skal begynne å være mer ute. Da trenger vi bare en utedress, men det tenkte jeg å vente med til senere. Da kan jeg kjøpe en som passer til neste sesong også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)