mandag 31. januar 2011

Da har Benedicte formiddagsluren sin og mamma får tid tid å skrive. Var en ganske rolig helg, bortsett fra fredagen. På lørdagen koste vi oss inne mens vinden ulte rundt hushjørnene. Huff, ekkelt når det blåser så mye!
På søndagen var vi en tur til mamma. Benedicte var i kjempeform og ble til slutt så sliten at hun sovnet i armene til mormor.
Nå er Christian en tur på skolen, mens jeg prøver å rydde på soverommet. Det er ikke så lett når litja ligger 5 meter unna og sover. Jeg får vente til hun våkner, tenker jeg.
Har prøvd å tømme leiligheten for ting som ikke brukes i hverdagen. Det er jo ikke akkurat så stor plass her. Gleder meg til å flytte og få bedre plass. Vet ennå ikke noe mer om når ting begynner å bli klart. Foreløpig er det bare levert noen tegninger til arkitekten, så vi får bare smøre oss med tålmodighet. Jeg har veldig lite av det, så vi får se hvordan det går. Heheehheh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)