fredag 21. januar 2011

Kupp

I dag har vi fått gjort masse og klokka er ikke 1 en gang! Vi var først på Obs! for å kjøpe mer ved. Selv om det ikke er så grisekaldt lengre, så fyrer vi i peisen. Trenger ikke å ha på annen varme da. Vi kjøpte 12 pakke og da skal vi nok ha en bra stund. Det rekker vel å komme flere kuldeperioder før vinteren er over. Jeg hadde Benni i sela og det gikk kjempefint.
Etterpå dro vi innom City Syd. Jeg hadde fått mail fra Kitch'n om at hvis jeg kjøpte for 500,- så fikk jeg 200,- rabatt. Siden jeg likevel hadde tenkt å kjøpe mer Rosendahl, så er det jo greit å få det rimeligere når man kan. Vi har egentlig ikke råd akkurat nå, men tilbudet var såpass bra at jeg måtte bare slå til.
Så denne gangen ble det en middagstallerken og to kaffekopper. Det koster egentlig 567, mens jeg betalte bare 367. Kupp, hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)