lørdag 29. januar 2011

Jentefest

Da begynner formen å komme seg. Jeg har ikke vært dårlig, men jeg kjenner jo at det ble noen glass rødvin i går, heheeheh!!!

Som dere ser så var vi ganske mange og lydnivået ble også deretter. Det var ikke så lett å komme til ordet, men det synes jeg er helt greit. Morsomt å bare høre på de andre skravle. De fleste kjenne hverandre barneskolen så det ble mange historier fra da de var unge og håpefulle.
For min del varte kvelden til 0400. Da var jeg hjemme. Og det var det vel flere som var glade for:
Det er kanskje ikke så snilt av meg å legge ut dette bildet, men det er jo ingen som leser denne bloggen min likevel så jeg tror det går bra! Dette gjør Line nesten hver gang vi er på vei hjem fra fest, blir så trøtt, sjø. Og jeg sitter ved siden av og ler, heheheh!!!
Igjen tusen takk til Maria som ville ha gale damegjengen på besøk!!!!!!!!!

5 kommentarer:

  1. Så det er det du tror? Folk er nysgjerrige og får med seg mer enn du tror;)

    -Atle

    SvarSlett
  2. Så bra! Da er det ikke bare mamma og svigers! Altså, det er ikke bare bare det altså!!heheheh

    SvarSlett
  3. Fyttegris Mona, sånt er IKKE lov :) men den som sover synder ikke.... så det så :)

    SvarSlett
  4. Hva? Ikke lov? Du er jo bare så søt der du sitter!!!!! Synes sovebildene dine fra sofaen til Renate er mye værre, hehehehehe!!!!

    SvarSlett
  5. Kjenner meg så jævla godt igjen i det bildet der;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)