torsdag 29. november 2012

tilbakesetting

Vi møtte opp på sykehuset i dag og fikk beskjed om at totalt 5 egg var klar for å bli med videre. Det ene skulle settes tilbake i dag og de andre 4 blir lagt i fryseren til senere bruk. Blir det baby nå så kan vi fortsatt bruke de andre 4 i løpet av de neste 5 årene. Jeg har ikke akkurat sett for meg at jeg skulle klare å bli 3barnsmor, akkurat. Jeg er jo superhappy for hun ene, men jeg tar i mot alle med åpne armer, jeg.
Vi fikk i alle fall satt tilbake 1 egg i dag. Det gikk sånn noenlunde greit. Egget ville ikke ut av beholderen sin, så vi måtte prøve 2 ganger. Men det gikk bra, altså. 

Nå skal vi bare vente i 14 dager før vi tar en graviditetstest. De andre gangene vi ikke har lyktes så har mensen kommet før det har gått 14 dager, så vi får se hvordan det går denne gangen. 

Vi krysser fingrer og tær:)

5 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)