tirsdag 13. november 2012

sprøyter og slikt

Da har vi kommet et skritt videre i vår IVF-behandling. Jeg har nå gått på denne nesesprayen i 2 uker og har i dag satt den første sprøyta. Den er ikke mye vond den sprøyta, men jeg er superglad for at Christian setter den på meg. Det er noe med å skal stikke seg selv......
Jeg skal nå ta en sprøyte om dagen i 9 dager. På den niende dagen skal jeg på ultralyd for å se hvordan det står til med eggene mine. Som nevnt tidligere så har jeg bra eggproduksjon, men de velger å kjøre meg på disse medisinene for å optimalisere vekstforholdene til eggene.Dette er jo den siste egguthentingen for vår del og da er det jo greit å få til flest og best mulig egg slik at sjansen for at det blir en baby øker.

Jeg har som sagt tatt hormoner nå i 14 dager og det har vært litt rart. Jeg kjenner at humøret noen ganger ikke er helt som det skal være. Jeg kan bli skikkelig sint på et nanosekund og etter 2 minutter så husker jeg ikke at jeg var sint, engang. Litt sånn som jeg var de første månedene da jeg var gravid. Det er merkelig hva disse medisinene gjøre med kroppen min, altså. Forhåpentligvis klarer Christian å holde ut de siste ukene:)

Ønsk oss lykke til!!

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig ønsker jeg lykke til ... Sender en haug med gode ønsker og litt tryllestøv også :)

    Klem for en god helg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)