lørdag 17. november 2012

fineste lørdagen

I dag har vi hatt en super dag!!! Vi fikk sove til klokken var halv 8!!! Vi lå i sengen til nærmere 9. Da spiste vi en lang og god frokost.

 Vi møtte Cathrine og Noah på Voll gård :
trykk her for mer info De har flere ulike dyr som barna kan se på. Både Benedicte og Noah er veldig fasinert av dyrene der. Mor i familien synes det luktet litt ille, tror det er alle hormonmedisinene jeg går på som slår inn....heheh!

Etterpå dro vi hjem til Cathrine og Noah og spiste deilig lunsj. De lekte veldig godt sammen og alt var bare herlig!!! Benedicte sover jo fortsatt på dagen og trenger egentlig duppen sin. Hun sover mellom 2 og 3 timer på dagen ennå. Men i dag da vi dro fra Blomsterenga var hun blid som en sol!! Hun sluknet straks vi satte oss i bilen da:) Da fikk hun sove i 20 minutter og var like blid da hun ble vekket. Jeg tror likevel vi skal fortsette med duppen på dagen. Siden hun sover så lenge, så tror jeg faktisk hun har behov for det fortsatt. Og ja, hun sovner like greit på kvelden, med eller uten dupp:) må bare innrømme at vi har fått et skikkelig sovebarn!!!!


fikk prøve Noahs sparkesykkel

tøysekopp
Bjørn på jobb ble endelig pappa igjen på søndagen!! Åh, jeg ble så glad! Tror ikke jeg vet om noen som er mer glad i unger enn han, jeg. Bortsett fra Christian, da!  
Jeg hadde i alle fall, tradisjonen tro, heklet et pledd til babyen. Jeg liker å gi gaver med litt hjerte i og da synes jeg hjemmelagde gaver passer best. Og så lenge hjertet er med, så blir som regel resultatet bra:) Jeg vet Bjørn satte pris på gaven. Han vet jo hvor glad jeg er på hans og Pernillas vegne:)


Og når vi først er inne på temaet barn, så går det greit med "prosjektet" vårt. Vi har nå satt sprøyter i 4 dager. Jeg merker ikke så mye virkning av de. Det er den nesesprayen som irriterer meg. For det første så liker jeg ikke nesespray, jeg hater det! Og jeg blir så hissig av den:( Stakkars Christian, sier jeg! Ja, det er forhåpentligvis øvelse til jeg blir gravid og skikkelig humørsyk, heheheheh!!!!


Fin lørdagskveld, folkens!!!!

1 kommentar:

  1. Å la barn få oppleve dyr er så hyggelig :)
    Den lille gutten vår er så heldig at han går i gårds barnehage, hvor de har dyr. Og han elsker å være med på dyrestell. Det er bare så stas :)

    Jeg var helt logn hele perioden jeg var gravid jeg, så jeg har tenkte at slike skulle jeg vært ellers også :)

    Enda en gang, tvi, tvi.. og takk for at du la igjen en hyggelig hilsen hos meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)