fredag 23. november 2012

I dag har vi vært på sykehuset igjen. Vi har sjekket at eggene mine har vokst slik de skal. Vi skal ta sprøyter i dag og i morgen for å være sikker på at de er så gode som mulig. På søndagen skal vi sette en annen type sprøyte. Det er en sprøyte som skal sette igang eggløsningen. Grunnen til at jeg får medisiner for dette er at legene skal ha full kontroll på hva som skjer i kroppen min og at det er de som har styringen.
Så på tirsdagen skal vi igjen på sykehuset og ta ut egg!!!! Vi håper mange og gode egg!!!!!Det er dette som er den "vonde" delen, sånn fysisk sett. Jeg får heldigvis noe smertestillende slik at jeg ikke har usigelig vondt, bare litt vondt, hehehe!

Kommer tilbake med flere oppdateringer etterhvert:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)