lørdag 26. februar 2011

Soving

Her er lille Benedicte klar for ettermiddagshvilen sin. Hun er veldig glad i å sove, denne jenta! Hun sover fra kl 1930 til 0630 omtrent, en times lur mellom kl 11 og 13 og en liten lur igjen mellom kl 16 og 18 en gang. Jeg priser meg lykkelig for det, forhåpentligvis så varer dette en stund. I dag så jeg så vidt en tann i munnen til Benedicte. Den er snaaart helt igjennom. Det er sikkert derfor hun har vært litt sjaber de siste dagene. Jeg venter i spenning på at den skal komme helt opp. Jeg ser at det er en til som er på vei. Jeeeiiiiiii!

2 kommentarer:

  1. Så skjønn hun er! Rund og god! Hvis hun har et godt sovehjerte nå, kan det godt hende at det varer - man merker ofte helt fra de er bittesmå hva slags søvnbehov de har. Selvfølgelig vil det forandre seg gradvis, men nyt det å ha et barn som sover godt:)

    SvarSlett
  2. Ja, det er en skikkelig godklump vi har!!! Jeg håper sovehjerte holder seg. Jeg var en slik sovebaby selv da jeg var liten og det har i alle fall holdt fram til nå. Kan fortsatt sovne oppned i et flysete.... hehehe!
    Koselig at du la igjen en melding til oss! Vi blogger jo ikke for kommentarene(sies det), men jeg blir superhappy når noen legger igjen en melding!!!! Jeg liker bloggen din veldig godt, du er morsom!!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)