tirsdag 15. februar 2011

Benedicte 7 måneder

I dag er det 7 måneder siden jeg fikk se lille Benedicte for første gang. Jammen går tiden fort!!!!! Jeg liker henne bare mer og mer for hver dag som går!
Nå er ikke Christian og jeg så veldig glad i disse amerika-tradisjonene som Halloween og Valentins Day, men jeg fikk likevel nyyydelig roser i går!!! Det var vel også litt forsinket morsdagsgave siden Christian jobbet hele helga. Kjempeglad ble jeg!!!!!!!!!
Som lovet hadde mamma strikket Mariusgenser til Christian også. Ble den ikke fiiiin? Nå kan vi ha på oss genserne alle tre og være skikkelig fin familie. Sånn som matcher hele tiden........ hehehehe!
Christian hadde vært på Obs! i går og kjøpt mer ved. De siste to dagene har jeg bare brukt oljeovn. Det blir jo varmt det også, men strømmen er jo ikke akkurat billig. Også er det koseligere med fyr i peisen, da!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)