mandag 14. februar 2011

helga

Cafè Milde Mathilde


Er det ikke koselig her?


Benedicte får kos av fine Line!

Benni og Mariel
På lørdagen dro vi bort til låven på Saxvig for å treffe Line og Mariel. Jeg har lenge hatt lyst til å se denne cafèn som jeg hadde hørt så mye om. Og den var jo bare så koselig! At ikke jeg hadde dratt dit før. De selger også masse klær og sko der. Shopping og kaffe på en plass, det er jo bare genialt. Det var i alle fall godt å møte Line og Mariel igjen. Mariel lurte på om hun fikk lov til å være med meg hjem etterpå og det fikk hun jo selvsagt. Hun skulle besøke en venninne, men hun var ikke ferdig med middagen ennå så Mariel skulle vente hos meg til hun kunne dra til Emma. Hun er bare så god, den jenta!!!!! Og så smart, jeg blir helt satt ut noen ganger. Vi snakket litt om hvor menneskene er etter at de er døde. (hun var veldig glad i Leia og ble så lei seg når hun døde). Jeg fortalte henne at pappaen min var også død som Leia. Da sa Mariel: da passer jo pappaen din på Leia til du kommer! Awwwwwwwww! Jeg fortalte henne også at faren min døde like før hun ble født. Da ble hun stille ganske lenge før hun sa: kanskje jeg kom hit og byttet plass med pappaen din? Da kan du jo tenke litt ekstra på meg, da vettu! Så smilte hun og hoppet videre som bare barn kan. Priceless, altså!


det er litt som skal være med når vi skal være borte hele dagen

Nydelig vær, da!

Barndommen lyckliga gata



Tennisbanen til Ellen Marie og Geir
På søndagen var jeg invitert på middag til mamma. Siden Christian jobbet i helga, så tok jeg bussen. Nesten like enkelt det som å kjøre bil. Slipper ut og inn av bilstol, ned og ut av vogna etc. Benedicte trives veldig godt i vogna si hun, slipper også å tenke så mye på klær. Bare ha på masse ull, så går det bra!
Vi gikk av bussen på KBS og gikk gjennom Stindheim skole for å komme til mamma. Der hadde vi det mye moro, bortsett fra når vi fikk bank av rampongan i b-klassen, hehehehh!
Hos mamma fikk vi nydelig sodd, sjelden jeg spiser det, så da smakte det ekstra godt. Benedicte fikk kos av mormor, Mette og oldemor. Christian kom og hentet oss da han var ferdig på jobb. Da var vi trøtte og slitne alle sammen. Vi spiste litt kveldsmat da vi kom hjem og hoppet deretter rett i seng.

2 kommentarer:

  1. Hei vennen. Var kjempekoselig å være på cafe sammen, det må vi gjøre oftere :) Mariel er jo veldig glad i deg, så hun kosa seg på besøk til deg. maste med en gang når hun kom hjem om når hun skulle få gå igjen. For du hadde visst sagt at hun måtte bare komme på besøk he he. Hun disket no opp på søn med mat og flotte gaver :) virka som du og hadde ei koselig helg. Vi snakkes.

    SvarSlett
  2. fine jenta!!!!! Hun kan få komme når som helst, og det gjelder mora også!! heheh!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)