onsdag 9. februar 2011

Bytur

I dag har Benedicte og jeg vært på en liten bytur. To ganger på en uke, ikke værst! Ja, noe må man jo finne på.

Tulla Fischer

Tante Mette kom!


Alle må få mat!

Sightseeing in Trondheim



er
Henter pappa på jobb
Vi møtte Mette på Tulla hvor vi koste oss masse. Etterpå gikk vi rundt i byen og kikket oss litt rundt. Etterhvert ble de tid for å dra på St. Olav for å møte pappa. Vi skulle få sitte på hjem med ham. Og på den plassen i byen hvor det skal være helt røykfritt, har jeg aldri sett så mange røykere på en gang. De stod utenfor hver eneste inngang og jeg gikk forbi mange, altså. Blir det mer spennende å røyke når det ikke er lov, eller? Merkelige greier......

2 kommentarer:

  1. Fine bilder Mona!! :-D
    må få tatt meg litt sol ser jeg ;-)

    SvarSlett
  2. finnes mye fin brunfarge på parfymeriene, sjø!!!heheheheh

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)