søndag 19. desember 2010

På torsdagen fikk vi besøk av Daniel, Hilde og Hamid.
Disse to tror jeg blir gode venner etterhvert, ja! De skal reise til Mo i jula, familien til Hilde bor der. Jeg er superglad for at jeg har hele familien rundt meg. Merker det godt nå som jula nærmer seg. Selv om vi skal feire jul på hytta, så er jo familien bare en times kjøretur unna. Det blir jo bare i år at vi skal være på hytta. Jeg har en drøm om at vi skal ha flyttet innen neste jul....... Ja, ja, det er viktig å ha drømmer!
Christian har arbeidshelg og da kjeder vi oss litt. Heldigvis fikk vi besøk av Cathrine og Noah på lørdagen
Noah er så glad i Benni og vil gi henne kos hele tiden!!!!!! Han er også veldig glad i Otto, og liker veldig godt å få gi katten gotteri! Men han er litt skeptisk også:)
 De hadde også med seg julegaver, ohhhviiiiiiiiiiiiii! Åh, jeg som jeg er nysgjerrig!!!!!!!

Senere i dag skal Benni og jeg dra til byen. Gjøre ferdig innkjøpene til jul. Jeg er egentlig ferdig med gavene, bortsett fra Christian. Vi ble egentlig enig om å ikke gi noe til hverandre i år, men jeg skal kjøpe noe fra Benni. Og kanskje en liten gave fra meg, hehehehe! Jeg fikk jo nettopp nye støvler........
Håper bare det ikke er helt kaos i byen..... siste helga før jul...... ai, ai......!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)