mandag 27. desember 2010

Benni ler!

 
Er hun ikke søøøøøt? Det synes i alle fall jeg!
Nå skal jeg snart spakle ansiktet og pakke inn bollekroppen og møte mine supre venninner!!!!! Vi skal spise middag på Graffi!!!!!Nam, nam, nam!!! Jeg har allerede sjekket menyen og har det ganske klart. Jeg må bare gjøre det slik, jeg blir så ubesluttsom når jeg sitter der på restauranten og glaner på menyen.... gjerne med et litt fjernt utrykk i trynet...... hehehehehe!!!! Skal bli godt å komme seg ut en liten tur, sitter litt for mye hjemme, sjø! Kanskje jeg burde ha blitt med i en barselgruppe likevel........ Sikkert bare jeg som har rare fordommer igjen og tror at de bare sitter og skravler om de fantastiske barna sine....... Synes jeg bare snakker om Benedicte hele tiden som det er, trenger heller mer voksenkontakt uten barneprat. Ja, ja, ja....... Nei, nå må jeg hive meg rundt! Har ikke dårlig tid, men sitter jo alltid klar en halv time før, jeg da! heheehheh!!!!

1 kommentar:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)