tirsdag 28. desember 2010

jentekveld

Kvelden i går var så koselig! Vi møttes på Graffi på Solsiden og der ble vi sittende hele kvelden. Vi pratet om gamle dager som vi alltid gjør!!!!!
Men da jeg kom hjem i halv tolv-tiden, så hadde jeg fått sinnsykt vond i hodet! Jeg tok smertestillende og de virket heldigvis raskt. Etterpå ble jeg forferdelig kvalm! Jeg måtte tilslutt kaste opp. Og det har jeg ikke gjort på år og dag. Og jeg drakk en øl og en cognac. Jeg tror det var noe galt med maten, for jeg har vært skikkelig uggen i magen i hele dag.........  Ja, ja, ja,Jeg tok noen bilder i går også, men vi ser ut som vi er sjøsyke alle sammen på alle bildene!!!!!!

I dag var jeg så lei av julemat at jeg bestemte at middagen i dag skulle være Grandiosa og Eventyrbrus!!!! Nam, nam!


Nå har vi akkurat spist kveldsmat, det er så koselig å runde av dagen slik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)