søndag 5. desember 2010

Hytta

Jeg vet jeg ikke har vært så aktiv på bloggingen i det siste, men jeg kan bare love forbedringer. Nå har vi nettopp kommet hjem fra hytta og prøver å få litt varme i stua. Begynner å bli bra nå og en skikkelig varm dusj var ikke så ille heller. Kanskje ikke helt korrekt i disse stømsparetider, men jeg hiver hånddukene i tørketrommelen i noen minutter slik at jeg har skikkelig varme håndduker når jeg er ferdigdusjet!!! mmmmmmmmmmmmmmmm
Slik så dørhåndtaket ut da vi kom på hytta... på innsiden!

Godt pakket inn

Pappa også

Verdens beste venn i ei iskald hytte!

Prøver ut den nye stolen

Tvkos med pappa


Tidlig krøkes osv....




Hytta i skumring







otto
På lørdagen ble vi(les Mona) skikkelig skremt! Plutselig hørte jeg en hund som bjeffet på verandaen, rett ved der jeg satt! Det var hunden fra nabogården som jaktet på Otto! Stakkars pusen min! Han var så redd! Jeg tror ikke bikkja fikk tak i ham, men han ble i alle fall skikkelig skremt! Han lå oppe på soverommet resten av helga, han! Han ville ikke ha kattegotteri engang og da er han ikke helt seg selv.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)