søndag 20. november 2011

I går var en superkoselig kveld med veldig morsomme jenter!!! Lenge siden jeg har flira på meg vondt i magen, Berit og LIne er ikke gode:)
Litjpia våknet til vanlig tid, så da var det bare å stå opp og lage frokost. Jeg var litt småuggen da jeg våknet, men Cola kurerere alt, så nå er det bare velstand. 
Christian er på jobb, men kommer hjem etter 3 en gang. Da skal jeg ha "kjøtt i mørket" klart til han kommer hjem. Nam,nam!!!!


PS! Benedicte er litt forkjøla og hadde tydligvis nyst i løpet av natten. Det var i alle fall snørr i hele ansiktet og masse i håret. Det hadde tydligvis ikke skjedd på mårrakvisten, for å si det sånn, for der var blitt skikkelig seigt og fint........Jadda.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)